We provide

Psychological consulting services

Health Assessment
Stress and Well-being

پایش عمومی و سازمانی
ارزیابی سلامت روان کارکنان

Fidar´s occupational psychologists offer valuable psychological insights

Fidar provide assistance in many different areas of HR activity

from recruitment and talent development, to organisational change

1
2
3

پایش روان در سازمان شما چگونه انجام می شود؟

وقتی که صحبت از سلامت می شود اولین چیزی که به ذهن ما می رسد، سلامت جسمانی است که باید با تغذیه و خواب مناسب آن را مدیریت کنیم. شاید درباره سلامت روان هم بارها شنیده باشید، اما آیا تا بحال چیزی درباره سلامت اجتماعی هم شنیده اید!؟ پایش و ارزیابی سلامت در سازمان و در بین کارکنان فرایند بسیار پیچیده و دقیقی است و به راحتی قابل پایش “درست” نیست. کنترل و مدیریت این فرایند نیازمند حضور تیم حرفه ای و حتما روانشناس در سازمان شماست. بطور کلی سلامت سه ضلع دارد و هریک به صورتی به سلامت کلی شما کمک می کنند: سلامت جسمانی، سلامت روان و سلامت اجتماعی. که با ارزیابی دقیق این سه ضلع می توان به ارزیابی کامل و جامعی از وضعیت سلامت  روان در هر سازمان یا نهاد اجتماعی رسید…

1. ما در ابتدا با روش های استاندارد و پرسشنامه های کوتاه و سریع “سلامت روان” را در سازمان شما پایش و ارزیابی می کنیم.

ارزیابی سلامت روان سازمانی

2. سپسپرونده سلامت روان کارکنان” را مشابه گزارش زیر، تهیه و تنظیم می کنیم و با حفظ محرمانگی در اختیار سازمان و متخصص و مسئول مربوطه قرار می دهیم.

3. در نهایت با روش های مناسب به سراغ کارکنان آسیب پذیر می رویم، با آنها عمیقاً “گفتگو” می کنیم و موضوع عدم سلامت را تشخیص و برای رفع آن برنامه عملیاتی می دهیم.

روانشناسی علم مطالعه، شناخت و بررسی رفتارها و فرایندهای ذهنی انسان ها است. این علم به سایر تخصص های مختلف تقسیم گردیده است  از جمله، روانشناسی تجربی و روانشناسی کاربردی. روانشناسی صنعتی و سازمانی در طبقه اخیر قرار گرفته و هم با علم روانشناسی مربوط بوده و هم با کاربرد این علم درباره موضوعات انسانی در سازمان ها مرتبط است.