معرفی محصول
فرم جمع آوري اطلاعات و تحليل شغل
بهتر بگوییم چک لیست جمع آوری اطلاعات جهت تجزیه و تحلیل شغل و مشاغل در محیط کار، به منظور کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط احراز و همچنین شرح شغل و الزامات محیط کار طراحی شده است. در حقیقت اگر به دنبال فرمی می گردید که به این سوال پاسخ دهید که " چگونه شغل ها را تجزیه و تحلیل کنیم" و چه سوالات و فرمتی را برای این منظور رعایت نمایید این چک لیست 9 صفحه ای می تواند به شما کمک شایانی نماید.
نمونه ای از سوالات این فرم را مشاهده نمایید:
فرم جمع آوري اطلاعات و تحليل شغل
1- عنوان شغل: 2- محل جغرافیائی:
3- محل سازماني: 4 – فراواني شغل:
5- تعريف شغل: ( شرح مختصري از اينكه چه كاري ، چگونه و چرا انجام مي شود)
6- شرح وظايف روزانه و گردش كار شغل به ترتيب از ابتدا تا انتها ، در طي يك شيفت كاري
شرايط تخصصي ، تحصيلي و تجربي لازم براي تصدي و انجام موفقيت آميز وظايف و مسئوليتهاي شغل
دوره هاي آموزشي مورد نياز، كوشش فكري (تمرکز، طراحی و ...)، کوشش جسمی (ایستادن، نشستن و...)، مسئولیت و سرپرستی، ایمنی محیط کار
مسئولیت مالی کار، مسئولیت ارتباط با دیگران، عوامل بیماری زایی در شغل، عوامل حادثه زایی...
کار را باید دست کاردان داد، تجزیه و تحلیل شغل به نظر کار سختیه، اما با این فرم کلی از ترس شما در این باره کم میشه، به راحتی یک شغل رو می تونید تجزیه و تحلیل کنید...